Terugblik Top 2000 Relicafé 2023 ‘Ik zie je’

Op donderdag 28 december 2023 vond de 9e editie plaats van het Top 2000 Relicafé, deze keer in de Adventskerk. Ruim 250 mensen zongen en dansten mee op de muziek met het thema ‘Ik zie je’. Van ‘Eye in the sky’, Alan Parsons project naar ‘Malle Babbe’ van Rob de Nijs, naar ‘Born this way’ van Lady Gaga en nog vele andere nummers.
De pubquiz was weer een groot succes, evenals de veiling van vele LP’s. De opbrengst was voor de World Servants groep Alphen aan den Rijn, die komende zomer naar Ecuador afreist. Op het podium stond voor het eerst een koor dat met twee nummers een bijdrage leverde aan het programma: ‘Man in te mirror’ van Michael Jackson en  een eigen geschreven versie van Happy New Year werden vier-stemmig  ten gehore gebracht.
Het Bijbelverhaal van Jozef, die van de gekleurde jas, was de rode draad. Ds Sara de Vries verweef dit verhaal kundig door het muzikale programma. Zij werd in de presentatie van de gehele avond bijgestaan door Ruth Schreuders. De algehele muzikale leiding was in vertrouwde handen van Wilfred Boerefijn,  de digitale presentatie is gemaakt door Marten Kramer.

Zangers en muzikanten waren afkomstig uit de Adventskerk, Lichtkring, Goede Bron, Maranathakerk, Sionskerk, Baptisten en Parochie Heilige Thomas.

Wat was het een mooi feest! Hartelijk dank aan iedereen die een bijdrage heeft geleverd.
Wilfred, Marten, Adriaan, Ruth, Sara, Nico, Paul, Monique